Hunter, Uncategorized PHOTO OVERLOAD 23 February 2011

Nothing much to say today… but here’s even more photos of Hunter, because I just can’t help myself *blush*. Sorry!


Chilling out

Having a good feed with Dad

Cuddles with Mum

Burp time

Doing his morning “tummy time”

Chris loves Hunter in this onesie 😉

A semi-smile

Life’s pretty good when you’re a baby!


98 Comments

  • tiffanyx posted on February 23, 2011 at 2:07 pm

    awwww he IS adorable!!

    Reply
    • beverly posted on February 24, 2011 at 4:34 am

      Hehe thanks sweetie.. you are next on the baby train soon!

      Reply
      • tiffanyx posted on February 24, 2011 at 4:45 am

        omg no kidding! *_*

        Reply
  • tyra8 posted on February 23, 2011 at 2:07 pm

    Adorable! Love his eyes! What colour are they?

    Reply
    • beverly posted on February 24, 2011 at 4:48 am

      A sort of dark greyish brown but sort of seems a bit dark green/blue sometimes!

      Reply
      • Anonymous posted on February 24, 2011 at 5:06 am

        gwEnzilla says

        oh my goodness, dark browny grey eyes?!?!
        his eyes are so incredibly beautiful!

        Reply
  • funkybrewsta posted on February 23, 2011 at 2:21 pm

    LOL His face in the burping pic

    Reply
    • beverly posted on February 24, 2011 at 4:50 am

      He makes freakin’ hilarious expressions sometimes.. it amuses us to no end, heh!

      Reply
  • Anonymous posted on February 23, 2011 at 2:40 pm

    from one mum to another

    hi Bev
    i hear you sister! i had the same (hyperlactation) problem with my first child and it was excruciating. went from an A-cup to a D-cup overnight and i just wanted to die! it didnt settle down til after 2nd month. sorry!
    in the mean time, have you tried using warm compress/cloth to ease the engorgement? it isnt the same as pumping i.e. ur body wont think that milks is being consumed by baby hence it wont produce the same amount to replace those lost. try to engage the let down reflex by having a warm shower and using warm compress as it is a major way to settle the over supply.

    i was also advised by my doctor to only pump when you are really uncomfortable (every few hours) and to stop pumping once your milk is only dripping with the rhythm of the breast pump.
    i also used cold packs to ease the discomfort of the engorgement while i slept.
    good luck. i can offer more info so i can email if you wish.
    rita (australia)

    Reply
    • beverly posted on February 24, 2011 at 4:51 am

      Re: from one mum to another

      Ohhhh I hope 2nd month is really it.. I don’t think I can handle it any longer :X
      I now breastfeed if I’ve pumped earlier, so i’m not as ‘full’ and it’s not as forceful. Seems to work but hard to coordinate the schedule so I still Pump-feed maybe 80% of the time. At least the pain is slowly going down now… thank goodness!!

      Reply
  • Anonymous posted on February 23, 2011 at 3:03 pm

    gwEnzilla says

    why is he soooooooooooo cute!
    especially in the burping picture 🙂

    Reply
    • beverly posted on February 24, 2011 at 4:53 am

      Re: gwEnzilla says

      Hehe I like the first pic best.. he looks so calm. Such a difference to his screaming-for-milk face 😉

      Reply
  • Anonymous posted on February 23, 2011 at 3:12 pm

    Super mega love your photos! No need to apologize! You’re always welcomed to add even more photos!!!!

    I would do the same too with our own baby! haha

    Reply
    • beverly posted on February 24, 2011 at 5:00 am

      You guys may well be next… heh!

      Reply
      • Anonymous posted on February 24, 2011 at 10:42 am

        Yeah, can’t wait!

        When did you find out the gender of the baby? I’m still trying to decide if I want to announce the gender to the whole world or just like the others play the guessing game! Hahah.

        Did you sorta know that Hunter would be a boy??? Even before the scan?

        Reply
        • beverly posted on February 25, 2011 at 11:17 am

          You find out at the 20week appt. I announced it cos it’s just way too hard to keep a secret and everyone asks anyway heheh

          Reply
  • diana_lee posted on February 23, 2011 at 3:19 pm

    Not complaining, pls keep the pictures coming!
    Those pair of eyes, awww~

    Reply
    • beverly posted on February 24, 2011 at 5:01 am

      I reckon just one look from him can reduce us to a state of “awwwww-ness” 😉

      Reply
  • jesuisariel posted on February 23, 2011 at 3:42 pm

    Love them pictures! Keep ’em coming. Hunter is absolutely adorable!

    Reply
    • beverly posted on February 24, 2011 at 5:06 am

      Thanks sweetie 🙂 More posts and photos of your lil girls please!!

      Reply
  • joni_to0622 posted on February 23, 2011 at 5:10 pm

    Aww..Hunter looks so cuddly!!! Now I want to have a baby too!! 🙂

    Reply
    • beverly posted on February 24, 2011 at 5:09 am

      yessss do it! hehehehehe.. they are so rewarding 🙂

      Reply
  • babyrussell posted on February 23, 2011 at 5:36 pm

    Looking at your pics of Hunter makes me feel broody again… Then, I hear Ollie’s shrieks of hunger and I am reminded (yet again) why there’ll be no additions to the family in the near future!!

    Reply
    • beverly posted on February 24, 2011 at 5:10 am

      ROFL! Yeah.. when Hunter’s grunting away at night (he is sooo loud) and I can’t sleep, it drives me insane. But then he smiles at me and all is forgotten!

      Reply
      • Anonymous posted on February 24, 2011 at 10:43 am

        When you mean “grunt” do you mean “snore”??????

        Reply
        • beverly posted on February 25, 2011 at 11:17 am

          not so much.. just like straining/grunts – it’s normal for newborns, but is soo loud!

          Reply
  • nycarm posted on February 23, 2011 at 9:14 pm

    Loving the photos, he’s adorable! Brings back so many memories with my little toddler. Yes, more photos are in order. In fact, you can even bombard us with more if you’re so inclined! 😉

    Reply
    • beverly posted on February 24, 2011 at 5:13 am

      They do grow fast don’t they.. but I can’t wait for hunter to be a toddler too, it’s such a cute age IMHO!

      Reply
  • Anonymous posted on February 23, 2011 at 9:17 pm

    he has the best facial expressions! so much personality

    Reply
    • beverly posted on February 24, 2011 at 5:14 am

      He does spend most of his day asleep.. heh. But when he’s awake, he’s a lot of fun!

      Reply
  • oh_ayana posted on February 23, 2011 at 9:48 pm

    MORE PHOTOS OF HUNTER PLEASE! He’s so freaking adorable!! I love his eyes too

    Reply
    • beverly posted on February 24, 2011 at 5:24 am

      Aw thanks sweetie! I’m totally drowning everyone with baby pics, I know 😛

      Reply
  • m15s_understood posted on February 23, 2011 at 9:55 pm

    Hunter is sooooo adorable! those cheeks *squeals* LOL!

    If I didn’t know better, I’d think he was at least 4 months old!

    Reply
    • beverly posted on February 24, 2011 at 5:26 am

      He’s pretty robust looking, I must admit! Hopefully his growth slows a little soon though.. worried we’ll end up with a really giant overweight kid :X

      Reply
  • tiffanyx posted on February 23, 2011 at 2:07 pm

    awwww he IS adorable!!

    Reply
    • beverly posted on February 24, 2011 at 4:34 am

      Hehe thanks sweetie.. you are next on the baby train soon!

      Reply
      • tiffanyx posted on February 24, 2011 at 4:45 am

        omg no kidding! *_*

        Reply
  • tyra8 posted on February 23, 2011 at 2:07 pm

    Adorable! Love his eyes! What colour are they?

    Reply
    • beverly posted on February 24, 2011 at 4:48 am

      A sort of dark greyish brown but sort of seems a bit dark green/blue sometimes!

      Reply
      • Anonymous posted on February 24, 2011 at 5:06 am

        gwEnzilla says

        oh my goodness, dark browny grey eyes?!?!
        his eyes are so incredibly beautiful!

        Reply
  • funkybrewsta posted on February 23, 2011 at 2:21 pm

    LOL His face in the burping pic

    Reply
    • beverly posted on February 24, 2011 at 4:50 am

      He makes freakin’ hilarious expressions sometimes.. it amuses us to no end, heh!

      Reply
  • Anonymous posted on February 23, 2011 at 2:40 pm

    from one mum to another

    hi Bev
    i hear you sister! i had the same (hyperlactation) problem with my first child and it was excruciating. went from an A-cup to a D-cup overnight and i just wanted to die! it didnt settle down til after 2nd month. sorry!
    in the mean time, have you tried using warm compress/cloth to ease the engorgement? it isnt the same as pumping i.e. ur body wont think that milks is being consumed by baby hence it wont produce the same amount to replace those lost. try to engage the let down reflex by having a warm shower and using warm compress as it is a major way to settle the over supply.

    i was also advised by my doctor to only pump when you are really uncomfortable (every few hours) and to stop pumping once your milk is only dripping with the rhythm of the breast pump.
    i also used cold packs to ease the discomfort of the engorgement while i slept.
    good luck. i can offer more info so i can email if you wish.
    rita (australia)

    Reply
    • beverly posted on February 24, 2011 at 4:51 am

      Re: from one mum to another

      Ohhhh I hope 2nd month is really it.. I don’t think I can handle it any longer :X
      I now breastfeed if I’ve pumped earlier, so i’m not as ‘full’ and it’s not as forceful. Seems to work but hard to coordinate the schedule so I still Pump-feed maybe 80% of the time. At least the pain is slowly going down now… thank goodness!!

      Reply
  • pikaluu posted on February 23, 2011 at 10:54 pm

    Awww I can’t get enough of Hunter’s pics!! I adore his burping face 🙂 You can see the satisfaction in his facial expression!

    Reply
    • beverly posted on February 24, 2011 at 5:26 am

      It’s VERY satisfying getting a burp out of a baby, LOL!

      Reply
  • Anonymous posted on February 23, 2011 at 3:03 pm

    gwEnzilla says

    why is he soooooooooooo cute!
    especially in the burping picture 🙂

    Reply
    • beverly posted on February 24, 2011 at 4:53 am

      Re: gwEnzilla says

      Hehe I like the first pic best.. he looks so calm. Such a difference to his screaming-for-milk face 😉

      Reply
  • Anonymous posted on February 23, 2011 at 3:12 pm

    Super mega love your photos! No need to apologize! You’re always welcomed to add even more photos!!!!

    I would do the same too with our own baby! haha

    Reply
    • beverly posted on February 24, 2011 at 5:00 am

      You guys may well be next… heh!

      Reply
      • Anonymous posted on February 24, 2011 at 10:42 am

        Yeah, can’t wait!

        When did you find out the gender of the baby? I’m still trying to decide if I want to announce the gender to the whole world or just like the others play the guessing game! Hahah.

        Did you sorta know that Hunter would be a boy??? Even before the scan?

        Reply
        • beverly posted on February 25, 2011 at 11:17 am

          You find out at the 20week appt. I announced it cos it’s just way too hard to keep a secret and everyone asks anyway heheh

          Reply
  • diana_lee posted on February 23, 2011 at 3:19 pm

    Not complaining, pls keep the pictures coming!
    Those pair of eyes, awww~

    Reply
    • beverly posted on February 24, 2011 at 5:01 am

      I reckon just one look from him can reduce us to a state of “awwwww-ness” 😉

      Reply
  • jesuisariel posted on February 23, 2011 at 3:42 pm

    Love them pictures! Keep ’em coming. Hunter is absolutely adorable!

    Reply
    • beverly posted on February 24, 2011 at 5:06 am

      Thanks sweetie 🙂 More posts and photos of your lil girls please!!

      Reply
  • exhileration posted on February 24, 2011 at 12:37 am

    Great photos of the little guy! Can’t believe he’s growing out of his 0-3 mth stuff!

    Reply
    • beverly posted on February 24, 2011 at 1:15 pm

      Yeah.. he’s a biggie, lol. Such a shame though cos he didn’t wear his 0-3m clothing for long!

      Reply
  • joni_to0622 posted on February 23, 2011 at 5:10 pm

    Aww..Hunter looks so cuddly!!! Now I want to have a baby too!! 🙂

    Reply
    • beverly posted on February 24, 2011 at 5:09 am

      yessss do it! hehehehehe.. they are so rewarding 🙂

      Reply
  • babyrussell posted on February 23, 2011 at 5:36 pm

    Looking at your pics of Hunter makes me feel broody again… Then, I hear Ollie’s shrieks of hunger and I am reminded (yet again) why there’ll be no additions to the family in the near future!!

    Reply
    • beverly posted on February 24, 2011 at 5:10 am

      ROFL! Yeah.. when Hunter’s grunting away at night (he is sooo loud) and I can’t sleep, it drives me insane. But then he smiles at me and all is forgotten!

      Reply
      • Anonymous posted on February 24, 2011 at 10:43 am

        When you mean “grunt” do you mean “snore”??????

        Reply
        • beverly posted on February 25, 2011 at 11:17 am

          not so much.. just like straining/grunts – it’s normal for newborns, but is soo loud!

          Reply
  • laurahier posted on February 24, 2011 at 1:52 am

    Such a beautiful baby:))!!

    Reply
    • beverly posted on February 24, 2011 at 1:38 pm

      Aww thank you Laura!

      Reply
  • oo_mimi_oo posted on February 24, 2011 at 4:56 am

    Hunter is soooo gorgeous!!!

    Reply
    • beverly posted on February 24, 2011 at 1:41 pm

      I think he recognises the camera now.. cos it’s always in front of his face, lol!

      Reply
  • nycarm posted on February 23, 2011 at 9:14 pm

    Loving the photos, he’s adorable! Brings back so many memories with my little toddler. Yes, more photos are in order. In fact, you can even bombard us with more if you’re so inclined! 😉

    Reply
    • beverly posted on February 24, 2011 at 5:13 am

      They do grow fast don’t they.. but I can’t wait for hunter to be a toddler too, it’s such a cute age IMHO!

      Reply
  • Anonymous posted on February 23, 2011 at 9:17 pm

    he has the best facial expressions! so much personality

    Reply
    • beverly posted on February 24, 2011 at 5:14 am

      He does spend most of his day asleep.. heh. But when he’s awake, he’s a lot of fun!

      Reply
  • oh_ayana posted on February 23, 2011 at 9:48 pm

    MORE PHOTOS OF HUNTER PLEASE! He’s so freaking adorable!! I love his eyes too

    Reply
    • beverly posted on February 24, 2011 at 5:24 am

      Aw thanks sweetie! I’m totally drowning everyone with baby pics, I know 😛

      Reply
  • m15s_understood posted on February 23, 2011 at 9:55 pm

    Hunter is sooooo adorable! those cheeks *squeals* LOL!

    If I didn’t know better, I’d think he was at least 4 months old!

    Reply
    • beverly posted on February 24, 2011 at 5:26 am

      He’s pretty robust looking, I must admit! Hopefully his growth slows a little soon though.. worried we’ll end up with a really giant overweight kid :X

      Reply
  • pikaluu posted on February 23, 2011 at 10:54 pm

    Awww I can’t get enough of Hunter’s pics!! I adore his burping face 🙂 You can see the satisfaction in his facial expression!

    Reply
    • beverly posted on February 24, 2011 at 5:26 am

      It’s VERY satisfying getting a burp out of a baby, LOL!

      Reply
  • exhileration posted on February 24, 2011 at 12:37 am

    Great photos of the little guy! Can’t believe he’s growing out of his 0-3 mth stuff!

    Reply
    • beverly posted on February 24, 2011 at 1:15 pm

      Yeah.. he’s a biggie, lol. Such a shame though cos he didn’t wear his 0-3m clothing for long!

      Reply
  • thienlan posted on February 24, 2011 at 8:57 am

    too cute!!!!

    awwwww

    Reply
    • beverly posted on February 24, 2011 at 1:43 pm

      Re: too cute!!!!

      Mixed kids are the cutest 😉

      Reply
  • laurahier posted on February 24, 2011 at 1:52 am

    Such a beautiful baby:))!!

    Reply
    • beverly posted on February 24, 2011 at 1:38 pm

      Aww thank you Laura!

      Reply
  • sherryinxiamen posted on February 24, 2011 at 10:23 am

    I love the first ‘chilling out’ photo too! He is sooooo gorgeous!

    Reply
    • beverly posted on February 24, 2011 at 1:53 pm

      I really like that first pic too.. gonna set it as my phone background hehe

      Reply
  • oo_mimi_oo posted on February 24, 2011 at 4:56 am

    Hunter is soooo gorgeous!!!

    Reply
    • beverly posted on February 24, 2011 at 1:41 pm

      I think he recognises the camera now.. cos it’s always in front of his face, lol!

      Reply
  • thienlan posted on February 24, 2011 at 8:57 am

    too cute!!!!

    awwwww

    Reply
    • beverly posted on February 24, 2011 at 1:43 pm

      Re: too cute!!!!

      Mixed kids are the cutest 😉

      Reply
  • sherryinxiamen posted on February 24, 2011 at 10:23 am

    I love the first ‘chilling out’ photo too! He is sooooo gorgeous!

    Reply
    • beverly posted on February 24, 2011 at 1:53 pm

      I really like that first pic too.. gonna set it as my phone background hehe

      Reply
  • alyria posted on February 27, 2011 at 9:47 pm

    If he were mine, I wouldn’t be able to help myself either! What a cutie. Love the first picture – are his eyes actually a grey colour?

    Reply
    • beverly posted on February 28, 2011 at 7:30 am

      They’re kind a dark grey/brown i think!

      Reply
  • alyria posted on February 27, 2011 at 9:47 pm

    If he were mine, I wouldn’t be able to help myself either! What a cutie. Love the first picture – are his eyes actually a grey colour?

    Reply
    • beverly posted on February 28, 2011 at 7:30 am

      They’re kind a dark grey/brown i think!

      Reply
    • beverly posted on February 28, 2011 at 7:30 am

      They’re kind a dark grey/brown i think!

      Reply
  • alyria posted on February 27, 2011 at 9:47 pm

    If he were mine, I wouldn’t be able to help myself either! What a cutie. Love the first picture – are his eyes actually a grey colour?

    Reply
  • Leave a Reply