Uncategorized Protected: Little Bev 12 October 2002

This content is password protected. To view it please enter your password below:

26 Comments

  • quirk posted on October 12, 2002 at 7:39 am

    omg bev… you look soo cute… and looking stunned is better than like looking like u just cried.. cos’ mine was like that…

    Reply
    • beverly posted on October 12, 2002 at 10:43 pm

      Hehe! I was probably wondering what the heck was going on.. I think baby pics are so cute ‘cos they’re not posed and it looks so innocent.

      Reply
  • winterswitchery posted on October 12, 2002 at 8:35 am

    How adorable!

    ~ Hello *^^*

    Reply
  • ffrostte posted on October 12, 2002 at 8:57 am

    Such a sweet pic!

    Reply
    • beverly posted on October 12, 2002 at 9:37 am

      Hehe thanks.. I just find that shocked expression incredibly funny 😉

      Reply
  • mypsyche posted on October 12, 2002 at 10:21 am

    Thats the kinda dress we, kids born in the late seventies – early eighties, used to wear. Big puffy sleeves with ribbons hanging form both sides of the waist so that we could form a bow tie…

    Kinda miss those days… 🙂

    Reply
    • Anonymous posted on October 12, 2002 at 10:03 pm

      I had a pic taken wearing that sort of dress when I was two or something too 🙂 Hehe..guess it was fashionable at that time 😛

      You look cute in that pic, Bev 🙂

      Miss Anonymous

      Reply
      • beverly posted on October 12, 2002 at 10:34 pm

        Hahah I know.. most kids wouldn’t be caught dead in a dress like that anymore 😉

        Reply
    • beverly posted on October 12, 2002 at 10:42 pm

      Yeah spot-on, I’m an early 80s kid. Kinda embarassing to think I wore stuff like that though *lol*!

      Reply
  • Anonymous posted on October 12, 2002 at 10:24 am

    Everyone already said it, but you ARE cute as a baby! hehe

    mr Anonymous

    Reply
    • beverly posted on October 12, 2002 at 10:43 pm

      Heheh thanks! Guess a stunned expression is only cute if it’s on a baby 😛

      Reply
  • quirk posted on October 12, 2002 at 7:39 am

    omg bev… you look soo cute… and looking stunned is better than like looking like u just cried.. cos’ mine was like that…

    Reply
    • beverly posted on October 12, 2002 at 10:43 pm

      Hehe! I was probably wondering what the heck was going on.. I think baby pics are so cute ‘cos they’re not posed and it looks so innocent.

      Reply
  • winterswitchery posted on October 12, 2002 at 8:35 am

    How adorable!

    ~ Hello *^^*

    Reply
  • ffrostte posted on October 12, 2002 at 8:57 am

    Such a sweet pic!

    Reply
    • beverly posted on October 12, 2002 at 9:37 am

      Hehe thanks.. I just find that shocked expression incredibly funny 😉

      Reply
  • shortmessage posted on October 12, 2002 at 5:25 pm

    sooooo cute!

    its an adorable picture!

    Reply
  • mypsyche posted on October 12, 2002 at 10:21 am

    Thats the kinda dress we, kids born in the late seventies – early eighties, used to wear. Big puffy sleeves with ribbons hanging form both sides of the waist so that we could form a bow tie…

    Kinda miss those days… 🙂

    Reply
    • Anonymous posted on October 12, 2002 at 10:03 pm

      I had a pic taken wearing that sort of dress when I was two or something too 🙂 Hehe..guess it was fashionable at that time 😛

      You look cute in that pic, Bev 🙂

      Miss Anonymous

      Reply
      • beverly posted on October 12, 2002 at 10:34 pm

        Hahah I know.. most kids wouldn’t be caught dead in a dress like that anymore 😉

        Reply
    • beverly posted on October 12, 2002 at 10:42 pm

      Yeah spot-on, I’m an early 80s kid. Kinda embarassing to think I wore stuff like that though *lol*!

      Reply
  • Anonymous posted on October 12, 2002 at 10:24 am

    Everyone already said it, but you ARE cute as a baby! hehe

    mr Anonymous

    Reply
    • beverly posted on October 12, 2002 at 10:43 pm

      Heheh thanks! Guess a stunned expression is only cute if it’s on a baby 😛

      Reply
  • shortmessage posted on October 12, 2002 at 5:25 pm

    sooooo cute!

    its an adorable picture!

    Reply
  • babyflite posted on October 13, 2002 at 7:49 am

    Oh thats just so cute! I remember wearing dresses with puffy sleeves like that too. *LOL*

    Reply
  • babyflite posted on October 13, 2002 at 7:49 am

    Oh thats just so cute! I remember wearing dresses with puffy sleeves like that too. *LOL*

    Reply
  • Leave a Reply