Protected: CHRISTMAS EVE DINNER PARTY

This content is password protected. To view it please enter your password below:




Let's Chat!

Merry Christmas Beverly

I haven’t been following livejournal much other than parrotlovers.

I thought I’d pop over and say hello and see how you’re doing. I am glad your holidays are wonderful. Have a wonderful new year!

Michelle

beverly says:

Re: Merry Christmas Beverly

Aww thank you MIchelle, that is really sweet of you. Have a fab Christmas!

tiffanyx says:

ack babe, check out the cousins with partners photo. its FIANCE!!~ ;p;p

beverly says:

Haha yeah see all the comments above!

oh_ayana says:

ommg how cute are the prawn cocktail glasses with the mickey mouse!!!
this house is amazing the ceilings look so high

beverly says:

My aunt uses em every year without fail for the appetitisers, so cute!

Merry Christmas Beverly

I haven’t been following livejournal much other than parrotlovers.

I thought I’d pop over and say hello and see how you’re doing. I am glad your holidays are wonderful. Have a wonderful new year!

Michelle

beverly says:

Re: Merry Christmas Beverly

Aww thank you MIchelle, that is really sweet of you. Have a fab Christmas!

aqualuna says:

The cakes look scrumptious!!!

and LOL @ “me + finance” hahaha!

beverly says:

Yeah lol… i think it’s funny so wont’ fix it 😛

sintart says:

I’m attracted to the gigantic hunk of ham! The only time I’ve ever seen ham that huge is at hotels
Merry Christmas 🙂

beverly says:

we only ate maybe half of it, ‘cos there was so much food! it was delish :)~

claypot says:

“Me and finance” – heh heh heh! *wink* I love big gatherings, happy Christmas!

beverly says:

ROFL, same diff! 😉

tiffanyx says:

ack babe, check out the cousins with partners photo. its FIANCE!!~ ;p;p

beverly says:

Haha yeah see all the comments above!

oh_ayana says:

ommg how cute are the prawn cocktail glasses with the mickey mouse!!!
this house is amazing the ceilings look so high

beverly says:

My aunt uses em every year without fail for the appetitisers, so cute!

Looks like a super fun night! And OMG what an amazing array of food.

beverly says:

Was nice hanging out with family, and so cool that Chris was there!

aqualuna says:

The cakes look scrumptious!!!

and LOL @ “me + finance” hahaha!

beverly says:

Yeah lol… i think it’s funny so wont’ fix it 😛

sintart says:

I’m attracted to the gigantic hunk of ham! The only time I’ve ever seen ham that huge is at hotels
Merry Christmas 🙂

beverly says:

we only ate maybe half of it, ‘cos there was so much food! it was delish :)~

claypot says:

“Me and finance” – heh heh heh! *wink* I love big gatherings, happy Christmas!

beverly says:

ROFL, same diff! 😉

Looks like a super fun night! And OMG what an amazing array of food.

beverly says:

Was nice hanging out with family, and so cool that Chris was there!

It doesn’t seem that long ago that I was reading about last year’s Christmas at the same house.

I was thinking the same thing, the year has just flown!

beverly says:

I remember it too.. time really flies!

It doesn’t seem that long ago that I was reading about last year’s Christmas at the same house.

I was thinking the same thing, the year has just flown!

beverly says:

I remember it too.. time really flies!